2011. február 26., szombat

Játékkal nevelő - iskola???

Na, ez az!!!!

Erre mondom azt, hogy végre!!! Nézd meg, hogy mit tudtak elérni egy kis borsodi falu általános iskolájában csak azért, mert a játékot a pedagógiai program szerves részeként használják!

Nem, nem csak tehetséggondozásra! Ez ugyanis a TEHETSÉGNEVELÉS eszköze! Egy olyan iskolában, ahol sok a roma, a halmozottan hátrányos helyzetű, és az állami gondozott gyerek.

Nézd meg, és ámulj! A pedagógusoknak pedig csak annyit: mit tesz egy kis elszántság - nem biztos, hogy egy idejét múlt oktatási rendszerben nem lehet szuper erdeményeket elérni!




Szóval tanító és tanár nénik, bácsik, kalandra fel, elő a kreativitással!!!

És ugyanez vonatkozik a szülőkre is... :)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Csilla! Erre törekszem én is a pedagógiai munkám során, mert a gyerekeknek semmi nem fontosabb a JÁTÉKnál! És amint a videón látszik is - ez egyáltalán nem pénz kérdése. Ha van kedved látogass el ebbe a blogomba:
    http://www.montessori-jatektar.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. @Réka, köszi, megnéztem, tényleg óriási!

    Különösen a zörejdobozok kedvesek a szívemnek, mert én is Kinder-tojásos dobozokból csináltam anno hasonlókat az én picuromnak.

    Nagyon örülnék ha még elárasztanál az ötleteiddel, különösen a házilag megvalósítható verziókkal. Nekem elindult a vezérhangya, majd lehet, hogy még kereslek együttműködésileg! :)))

    VálaszTörlés