2013. március 8., péntek

Március 8 - nemzetközi nőnap

Az én anyukám, mióta az eszemet tudom, mindig is azt mondta, hogy őt ne köszöntgesse senki nőnapon, mert ő nem nemzetközi nő... Ettől függetlenül tőlem azért mindig elfogadta azokat a kis apróságokat, amiket esetleg a suliban csináltunk a nagy napra, vagy azt az egy-egy kiscsokornyi hóvirágot (akkoriban még árultak ilyesmit megfizethető áron a piacon, ma már büntetnék, mert a hóvirág védett növény), amit a zsebpénzecskémből vettem neki. 

De legjobban annak örült, amit én készítettem neki. És szerintem ennek Te sem tudnál ellenállni, ha  a gyerkőc ezzel állítana be... Kisebbeknek még segíthetsz az elkészítésben, legfeljebb idén a nagyi kap ilyet, de ha már nagyobb lesz a gyerek, biztosan megcsinálja majd Neked is... :D 


Nem, nem saját szellemi termék, bár az lenne, ezen az oldalon találtam, de szerintem nagyon szuper... 

Ha nem tudsz angolul, az sem baj, mert a képeket nézve is simán rájössz, mit hogyan kell csinálni. 

A lényeg, hogy mielőtt még bárminek nekikezdenél, szerezz

  • scrapbook papírt
  • ragasztóstiftet (azzal talán könnyebb dolgozni - főleg a gyereknek)
  • ollót
  • 4 zöld pipatisztítót (vagy zseníliadrótot)
  • gipszvirágcserepet, vagy papíredényt
  • egy kis darab oázist (tudod, az a kemény szivacsszerű izé, amibe a virágkötők beleszurkálják a virágokat, meg az egyéb díszeket)
  • 4 színes kicsi gombot
  • 4 különböző, lehetőleg pasztellszínű ujjfestéket
  • sablonok a virágokhoz (innen le lehet tölteni
A végeredmény pedig így néz ki: 

foto: AllFreeKidsCraft.com
Tudom, a kicsit nagyobb fiúk már nem szívesen vesznek részt ilyesmiben, viszont ha mégis szeretnék megúszni viszonylag takarékosan a dolgot, akkor van itt még egy javaslat. Nagy előnye, hogy annyira egyszerű, mint a faék, csak a kinyomtatott sablon, színes ceruzák és némi ragasztó kell hozzá. 

A sablon itt van, a végtermék meg itt látható: 

foto: krokotak.com
A dolog fényét emeli, hogy az oldal orosz, tehát ha közelebbről is akarsz cirillbetűt látni, akkor itt  nagy alkalom. :D 

Az elkkészítés fázisait pedig itt látod, tehát nem kell hozzá oroszul tudni: 

foto: krokotak.com

Boldog nőnapot!!!


 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése