2010. április 28., szerda

Színvonalas olvasnivaló lelőhelye: az internet

Éppen a minap keresett meg nagyon kedves soraival Tölgyesi Lívia. Ha megengeditek, idézek a leveléből:

Kedves Csilla!
Ne haragudjon, hogy ismeretlenül megkeresem, de olvastam az olvasóvá nevelés blogját, és oda nem tudtam sehogy sem bejelentkezni.
Írtam egy könyvet tavaly - gyermekregényt - kimondottan az olvasóvá nevelést célozva meg vele. Egyébként pedagógusként dolgoztam sokáig, most pedig sok szép rajzzal, kalanddal és humorral próbáltam meg elérni a gyerekek lelkéig. Sok jó visszajelzést kaptam, a könyvesboltokban is kapható könyvecskémre.
Tölgyesi Lívia: Matyesz és Lilla címmel jelent meg, többek között kiírtam hozzá egy irodalmi és rajzpályázatot is.
Remélem, hogy nem vette tolakodásnak jelentkezésemet, további szép napot kívánok, Tölgyesi Lívia


Kedves Lívia!

Messze nem vettem tolakodásnak a jelentkezésedet (utólagosan is szíves engedelmedet kérve, hogy tegezhesselek, nekem ez olyan női kommunikációs kényszer :) ), nagyon örülök neki, hogy valaki ilyen szinten is tenni akar azért, hogy a gyerekekkel megszerettesse az olvasást, mivel én személy szerint a XXI. század legnagyobb pedagógiai kihívásának tartom azt, hogy a gyerekeink egyrészt megfelelő szinten tanuljanak meg értő módon olvasni, másrészt, hogy olvasás közben megtanulják a rájuk zúduló információdömpinget megszűrni is. Mindez persze az olvasás szeretete nélkül teljesen lehetetlen.



A másik ok, amiért most szót ejtek az oldaladról, az az a számomra semmiképpen sem elhanyagolható szempont, hogy mindezt játékos formában, mesével teszed, lehetőséget adva ezzel szülőnek is, pedagógusnak is arra, hogy a gyerekekkel minőségi időt tölthessenek el. Igen, bizony a pedagógusok is az iskolában, a tanórán - minőségi időt!

Hogy hogyan lehet az iskolában minőségi időt eltölteni a gyerekekkel? Na, erre várom minden kedves Szülő, és legfőképpen Pedagógus véleményét, ötletét itt a blogban!

Tehát a heti kérdés: minőségi idő a gyerekekkel a suliban - hogyan?

Üdv és szép napot:

:) Csilla :)

U.I.: A könyvhöz kapcsolódó pályázatról itt tudhattok meg többet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése