2010. január 18., hétfő

Hiedelmek, mítoszok - családanyáknak 4.1.

Szóval, a még kedden meghirdetett játék egyik megoldási verziója, ahogy én csináltam:

1. listát írtam a vágyott tevékenységekről
2. a tevékenységeknek megsaccoltam az időszükségletét
3. a napirendembe fix pontokként beírtam az evést, alvást
4. prioritást állapítottam meg a listámon szereplő tevékenységek között
5. ennek alapján töltöttem fel a napom.

Az első három pontot mindenképpen belesűrítettem a napomba, mert azok voltak a legfontosabbak a számomra (most mindegy, mi miatt). Mivel az időm még engedte, hát sikerült még két másik tevékenységet is belegyömöszölni a napba. A többi meg majd egyszer úgyis meglesz alapon talonba került. (Minden ugye nem jöhet össze, csak ha adunk neki időt. Az majd úgyis megoldja.)



Ha jobban megnézed, lehet, hogy az apropót az álmodozás adta, de az erdmény akkor is az, hogy beosztottad az idődet. Mennyi idődbe is került? Talán tíz perc? Ha már rutinod is van benne, akkor öt perc (se)? Ennyit szerintem áldozhatsz a következő napi nyugalmad megalapozására. (De csak a megalapozására, mert váratlan dolgok persze előfordulhatnak.)

Az időgazdálkodás természetesen nem csak ennyiből áll. Ellenben ez egy nagyon jó kezdet ahhoz, hogy tudatosan kezdj bánni az időddel, és ne mások bánjanak a Te időddel...
Tartsd a kezedben a gyeplőt! Hajrá!

Neked sikerült?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése